Zgodovina
Zgodovina podjetja
2013
Agiledrop je ustanovljen 26. septembra 2013 z vizijo postati vodilno podjetje v spletnem razvoju, osredotočeno na razvoj naprednih spletnih rešitev za stranke na globalnem trgu, ki imajo pozitiven vpliv na svet.
2014
Že v prvem letu nam uspe skleniti partnerstva z večjimi podjetji in pridobiti kompleksne a zanimive projekte. Ekipa ima 4 člane, na tej točki še vse usmerjene v razvoj in delo na projektih. Naše kvalitetno delo pomaga pri prepoznavnosti, predvsem v tujini.
2015
Začnemo izoblikovati kulturo podjetja in definiramo naše vrednote. Zastavimo si cilj, da postanemo zanesljiv zaposlovalec, ki nudi mirno in nestresno okolje. Do konca leta podvojimo velikost ekipe, ki jo sestavljajo tudi prvi nerazvijalci.
2016
Naše delo vključuje svetovanje, dizajn, razvoj in spletno gostovanje, kar privede do novih izzivov. Temeljito preučimo naš posel in pridemo do zaključka, da je najbolj smiselno, da se osredotočimo izključno na razvoj spletnih rešitev po meri.
2017
Nova specializacija pripomore k delu naši ekipi prodaje in marketinga, tako da povpraševanje kmalu postane večje od naših kapacitet. Posledično uvedemo 20 novih članov ekipe. To leto zaznamuje implementacija procesov, usmerjenih v rast v prihodnosti.
2018
Redno se začnemo pojavljati na konferencah in drugih dogodkih. Zaradi tega pridobimo več dela in ekipa zraste na 40 članov. S pozicijo razvijalskega mentorja izboljšamo in vzdržujemo delovno kakovost naše razvijalske ekipe.
2019
S pisarnami v ključnih regijah po Sloveniji si izboljšamo dostop do novih talentov in obenem ostajamo zvesti naši kulturi ravnovesja med delom in prostim časom. Na koncu leta ekipa šteje 60 članov, ki delajo iz 4 pisarn.
2020
Kljub krizi in vsem negotovostim zrastemo na 71 članov ekipe. Posodobimo svojo poslovno strategijo, lansiramo podcast o digitalni transformaciji, in začnemo razvijati še bolj napredne digitalne rešitve s tehnologijami, kot so React, Vue in Angular.
2021
Uspešno se prilagajamo vsem spremembam. Posodobimo strukturo vodstva in na novo sistematiziramo delovna mesta. Leto zaključimo s 75 rednimi sodelavci, skupaj z zunanjmi sodelavci in partnerji pa celotna ekipa šteje že 82 strokovnjakov.
2022
Vztrajno večamo ekipo in uspešno preidemo na hibridni model dela, s čimer še dodatno okrepimo našo izhodiščno tezo, da je zadovoljstvo zaposlenih vedno na prvem mestu.
2023
Ojačamo našo prisotnost na tehnoloških konferencah ter izboljšamo organizacijo naših internih dogodkov z razvojem novega orodja za organizacijo dogodkov. Vedno bolj se osredotočamo na razvoj z Laravelom, in temu primerno nudimo boljše uvajanje ter druge priložnosti za učenje Laravela.